piątek, 2 stycznia 2009

Demeter-Riding Crop


Oj, w tym przypadku nazwa pasuje aż z dwóch powodów. Pierwszy, to taki ,że zapach jest na prawdę skórzany,a drugi,że ... dla na początku uderza po nosie jak prawdziwy pejcz :P

Przechodząc do konkretów- zapach jest ostry , surowy i przy pierwszym spotkaniu wręcz paskudny. Najpierw czuję tylko silną , mocną woń czarnej skóry. Na prawdę kojarzy się z pejczem,a nie lakierowanymi, eleganckimi obiciami mebli. Potem dochodzi do tego lekki , męski zapach i całość robi się nieco łagodniejsza,ale przy pierwszym teście i tak wydała mi się dość paskudna. Dlatego pierwsze użycie Riding Crop [kupionego w ciemno] zakończyło się myciem nadgarstków :P Taki już z niego sadysta...

Po pewnym czasie postanowiłam masochistycznie zrobić drugie podejście. Początek ponownie prawie zwalił mnie z nóg [ale jakby zwalił , to nie na kolana...raczej w tył, potylicą o beton]. Tyle,że tym razem , jak zapach złagodniał stwierdziłam,że nawet może być i donosiłam go do wieczora.

Teraz-po paru kolejnych użyciach jestem w stanie z przyjemnością go nosić. Tyle,że ja lubię męskie zapachy-i wąchać i nosić,a Riding Crop jest zdecydowanie męski, więc większość kobiet się nim raczej nie zachwyci. Po prostu niewiele kobiet lubi perfidnych sadystów-takich którzy na początku męczą mocniej,a potem nieco zwalniają tępo,żeby ofiara nie omdlała...bo jak zemdleje ,to przyjemność się skończy. A ze mnie widać taka mała masochistka,która znalazła przyjemność w wąchaniu 'pejcza' :P

Sposób użycia: Zalecam używanie metodą punktową. Zapach jest na tyle mocny,że obfitsze spryskanie się nim pewnie nie byłoby specjalnie miłe ani dla spryskanego,ani dla otoczenia.
Riding Crop nie nadaje się również do mieszania z innymi perfumami. Użyty punktowo do innych perfum i tak mocno się wybija - dominuje zamiast wiązać się w parę.

Opakowanie-jak zwykle u Demeter

Trwałość- na mnie bardzo dobra. Użyty rano potrafi wiercić się na mnie do wieczora.

Gdzie pasuje?-na mężczyźnie będzie dobry wszędzie. Na kobiecie-jak ona TO lubi ,to tez może być wszędzie :) Niezbyt dobrze sprawdzałby się w czasie upałów.

Dla kogo?- Raczej dla mężczyzn.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz